Directors Notebook!!


Nu har jag ÄNTLIGEN fått directors notebook i brevlådan som jag hade beställt för ett tag sedan. När jag såg paketet när jag kom hem från skolan stog jag som stilla en stund och bara gapa. Men efter etttag så började jag skratta hysteriskt och hoppade omkring. Jag tänkte på hur jag måste ha sett ut och började då skratta åt mig själv. Jag har en kompis som också är Twilight galen och hon har fyllt 14 för ett tag sedan så jag beställde en till henne också. Hon vart också helt galen och hoppade också omkring som en galning. Då började jag också hoppa och det var ju bara några som glodde...XD
Vi har typ gjort som en clubb med Twilight och vi har en särskild dag (den 2 juni) som vi ska fira som våran nationaldag för det vardå Stephenie Meyer drömde om Tilight.

Kommer ni också fira då?

Kommentarer
Postat av: gästbloggaren Ida

Du är med och tävlar som veckans blogg hos oss.. ifall du vill vinna så kan du ju skicka "röstare" till oss.. man kan rösta t.o.m torsdag... lycka till!

2009-06-23 @ 00:06:47
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Saga

Var kan man köpa den? :D

2009-06-23 @ 00:10:40
URL: http://sagathellman.blogg.se/
Postat av: J

Hej, nu är jag tillbaka igen. Jag kommer inte ihåg om jag svarat på din kommentar eller om Ida har tagit hand om det. Men om du vill bli Veckans Twilightare så är det bara maila mig! [email protected] - Lycka till!

2009-06-28 @ 13:19:38
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: obsessivetwilightdisorder

Svar till J:

Jag köpte den på cdon.

2009-07-02 @ 23:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com