Biljettsläppet!!!

 <- Detta är 3D planschen (Har glömt lägga up den)

Hej alla glada!!
Jag kom ju på att jag inte hade sagt när man kunde köpa biljetterna. Jag ber omm ursät om det och lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera. De släpper då biljetterna imorgon den 4 november så gör er berädda på att gå in på sf imorgon. Jag är då inte riktigt säker om de släpps imorgon för det är några som har skrivit att de inte gör det men man får ju försöka. Ska ju bli skit kul att se. Jag kommer börja gråta och annars kommer jag garva hysteriskt för jag har ju gjort det när jag ser trailerna så jag undrar hur jag kommer vara. Men man kommer ju inte vara ensam om det.


Kommentarer
Postat av: Ida

den finns i affären också.. finns andra typer av tröjor och lnne också.. håll ögonnen öppna när du går in på Gina!

2009-11-03 @ 20:29:00
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com