Kapitel 6 ''Drömmar om min älskade''

Kapitel 6

- Jag älskar dig Reneesme Carlie Cullen, sade han och jag slängde mig över honom och kysste honom med iver och jag ville bara ha mer.

- Jag älskar dig med Jacob Black, mumlade jag mot hans läppar och sedan låg jag ner i hans säng med honom över mig.

Det var nu omöjligt att säga något mer när vi pressades närmare och närmare varandra. När vi båda fick upp pulsen till max började vi flåsa mot varandra och det fick mig att få en konstig känsla i magen. Jag tog bort min ena hand från hans nacke och lade den på hans muskolösa mage och det gjorde mig ivrigare. Han fick av min tröja och höll ett fast grepp om mina bröst medans jag försökte få av hans tröja för att se mer naken hud. Tillslut fick jag av den när han krånglade med min bh. När han inte lyckades få av bh:n tog jag över och tog av den själv istället och sedan slängde jag den på golvet och han kollade beundrat på mig med iver i blicken. Han kyste först min mun och sedan längre ner till min mage medans han knäppte upp mina byxor. När mina byxor var av vred jag på oss så att jag satt på honom istället så jag kunde få av hans också och vart häpnad när jag såg hur stor den var. Men oron försvan när han lade sig över mig igen och jag kunde känna det styva könet pressat hårt mellan mina ben. Jag skulle ha kunnat komma på stunden men försökte hålla mig tills han var innuti mig. Han fick tillslut av mina troser och jag hans boxershorts. Nu var det inget tyg emellan våra kroppar. Bara hans heta hud mot min.

- Vill du göra det här, sade han och jag nickade till svar för jag kunde inte prata för jag var för upptagen med att andas och så förde han sig in i mig.

Jag kände inte om det gjorde ont för det ända jag kunde tänka på var att Jacob var innuti mig och det gjorde mig överlycklig. Han började stöna i mitt öra och det höll på och göra mig galen.

- Jacob. ÅH Jacob, nästan skrek jag och jag kände hur orgasmen började komma.

- Nessie. NESSIE jag kommer när som helst, skrek han tillbaka.

När vi sedan började mumla varandras namn i varandras öron kände jag hur musklerna drog ihop sig och jag fick min första orgasm. Jag kunde känna att Jacob kom bara lite efter mig och sedan började vi skaka.

- Jag älskar dig med hela mitt hjärta, sade han andfått innan han förde ut den.

- Älskar dig med, sade jag lika andfått som honom när han hade lagt sig bredvid mig och jag kysste honom på läpparna.

Vi båda reagerade när det knackade på dörren och Billy tittade in.

- Oj förlåt. Jag skulle bara se varför ni skrek men det var inget, sade han och sedan lämnade han rummet. Innan han stängde dörren fick jag syn på lite röd färg på hans kinder men det var ingenting gemfört med hur jag såg ut.

När han stängde dörren fick jag en fnitter attack och Jacob skrattade med mig.

- Det kommer bli ett problem, sade jag till Jacob generat.

- Det tror jag inte. Han vågar nog inte prata med mig om de, sade han och började skratta igen.

- Nästa gång får vi komma ihåg att låsa dörren, sade han när han skrattade.

- Blir det en nästa gång, sade jag hoppfullt och sedan kysste han mina läppar till svar.

- Det var ju tur, sade jag glatt.

- Det var fantastiskt, sade jag och kollade sedan på Jacob.

- Det var det värkligen, sade han och jag vart överlycklig.

Då kom jag på att jag inte visste om han hade varit oskuld innan.

- Har du gjort det någon gång innan mig, frågade jag blygt.

- Jag förstår om du inte väntade på mig för sju år är ju ändå ganska mycket.

- Det här var min första också. Jag skulle inte stå ut med att vara med någon annan tjej en du. Efter att du föddes kunde jag knappt inte prata med en tjej utan att det kändes som att jag var otrogen mot dig, sade han och jag kände mig väldigt lättad.

- Eller det var väll din första?, frågade han.

- Du hade inte någon hemlig kille jag inte vet om?, sade han sarkastiskt.

- Jo, det var en kille men det funkade inte. Han var helt galen, sade jag och jag såg hur sårad Jacob såg ut under mig.

Därför reste jag mig lite upp och stödde mig på armbågen.

- Du vet väl att jag skämtar va? Hur skulle det ha gått ihop sig om jag var olyckligt kär i dig i sju år? Jag skulle knappast kunna träffa någon annan då. Du är den ända för mig, sade jag och vi kysstes igen.

Innan det han bli något mer avbröts vi av att vi hörde någon yla.

- Det är väll bäst att vi går, sade han och vi drogs ifrån varandra motvilligt.

- Kan jag få följa med, sade jag bedjande och kollade på honom med mina hundögon.

Man kunde se på honom att han funderade och tvekade.

- Det kan du väll få. Vi får se vad de andra tycker, sade han och sträkte sig mot sina kläder medans jag försökte få på mina.

När han såg på mig igen såg han ledsen ut när han såg att jag var påklädd.

- Kom, sade jag och tog tag i hans hand och gick mot dörren.

Vi gick förbi vardagsrummet och fick misstänksamma blickar från Billy som borrade in sig i mig och det fick mig att rodna. När vi äntligen kom ut från huset började jag skratta och Jacob kollade frågande på mig.

- Det var pinsamt, sade jag och kände hur rodnaden djupnade.

- Ja, men inte lika pinsamt som när Sam och de andra får reda på om vad vi gjorde på morgonen, sade han och jag såg förvirrat på honom.

- Har du glömmt att vi kan höra varandras tankar, sade han och jag började komma ihåg.

- NEJ, sade jag och jag tror inte jag kan bli rödare än vad jag redan var.

- Jag förstår vad du menar. Du vet inte hur svårt det var när Paul precis hade blivit präglad av Rachelle. Jag undvek helst att förvandla mig under den tiden, sade han och han såg äcklad ut.

Det fick mig skratta och jag drog med honom ut i skogen.

- Vart är dem, frågade jag och vände mig mot honom.

- Vänta, sade han och började ta av sig kläderna och jag glodde på honom tills jag förstod vad han skulle göra så jag kollade blygt bort från honom.

Jag hörde honom skratta lite tyst tills han började svära.

- Vad är det, sade jag och var noga med att bara titta i hans ögon.

- Jag glömde repet. Skulle du kunna hålla, sade han och jag tog hans kläder från hans grepp som höll för lite av hans nakenhet och jag kunde inte sluta stirra.

Han skrattade igen och kysste mig sen innan han förvandlade sig och började springa och jag lite efter honom och hela tiden var det ända jag tänkte på Jacob. Det spelade ingen roll om han var en människa, varg eller något annat. Han skulle ändå vara den vackraste personen i världen. Tillsisst stannade han vid en glänta och jag gick närmare för att inspektera den.

- Vad vackert det är, sade jag och vände mig mot honom och där stod han naken igen.

- Men inte lika vackert som du, sade jag och kysste honom.

- Tack älskling. Men skulle jag kunna få tillbaka mina kläder nu, sade han och jag kom då ihåg att jag tog hand om hans kläder.

- Paul och de andra kommer när som helst, sade han.

- Åh, sade jag och gav honom kläderna.

Jag fick en glans av hans perfektion innan han tog på sig kläderna och det skulle ha fått mig att slänga mig på honom, om han inte skulle sett så ledsen och orolig ut.

- Vad är det, frågade jag honom oroligt.

- Du vet igår när Sam kallade på möte, började han och såg oroligt på mig.

- De hade fått upp ett spår på en vampyr som var i närheten av La Push, sade han.

- Men varför har de kallat på dig nu då?, frågade jag förvirrat.

- De har fått tag på honom, sade han och jag kände hur rädslan spreds innuti mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com