New Moon Plansch!!

<- Sämsta kameran på mobilen

När jag gick till skolan idag så gick jag som vanligt och kollade ner i marken men en spårvagn kom och jag kollade upp och gissa vad jag såg! Då hade de ju satt upp New Moon planschen vid varje hållplats och jag började garva som en himmla idiot! Först typ fick jag kramp i magen för att jag försökte inte garva men jag lyckades inte och jag började as garva!! :D  Jag var tvungen att stanna och jag gick förbi 3 hållplatser och det hände varje gång!!XD Så himmla pinsamt och jag kunde inte rå för det..

Det är bara 4 dagar till premiären och 5 dagar tills Emme och jag ska se den.
Snyggingarna på bilden!!<333
Alla 5!!XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com