Drömmar Om Min Älskade!!!

Har nu gjort några kapitel ur ''Drömmar Om Min Älskade'' som är gjord av mig och är en fortsättning på The Twilight Saga. Därför tänkte jag skriva lite om den.


Titel: Drömmar Om Min Älskade
Författare: Frida Lindskog
Inspirations Hjälp: Emelie Ahlberg
Genre: Kärlek, Fantasi och
Handling: Reneesme har varit olyckligt kär i son barndomsvän Jacob i sju år och varenda dag drömmer hon om honom. När Jacob berättar om att han är präglad på Nessie skills aldrig ifrån varandra. Men så en dag slutar Reneesmes mens att komma och hela hennes liv förändras.


Jag ska bara säga att man ska helst ha läst hela The Twilight Saga innan man läser den här och ska också varna känsliga läsare för det kan vara några ställen i fanficen där det inte är anpassat för mindre läsare.

Jag tar och lägger upp kapitlet direkt.
Tippsa gärna andra om den, det är alltid kul när någon uppskattar vad man gör.

Värkar den spännande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com