Robert känner sig instängd!!!



Rob har sagt i interjvuver att han har svårt att dejta tjejer och de kan man ju förstå



Den brittiske skådespelaren som spelar sexiga vampyren Edward Cullen i vampyr filmen Twilight, har sagt att folk kallar honom för hans karaktärs namn istället för Robert

Tjejerna skriker  Edward, inte Robert - Jag kan fortfarande inte få en dejt  säger han till Sydney Morning Herald.

Stackaren kan inte ens gå ut och äta lunch i fred heller

"För att vara ärlig, jag har fortfarande inte riktigt förstår vad som händer. Jag var ute och åt lunch. Vi var på detta ställe ett par timmar och plötsligt var det som 400 personer utanför på gatan. Det var bara så knäppt  Så känns de hela tiden nu. "

Robert har även talat om att han tycker de känns skönt att han inte har den ledande rollen i New Moon utan att Taylor gör den istället,

"Jag finns i Bellas drömmar. Så jag är i den, men fokus ligger inte på mig. Så jag är mer av en stödjande roll i den här, det är därför jag kände mig så fri."


Tycker synd om honom!!

Källa: FabulousRobertPattinson


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad häftigt vill ha bäddsett jag med sen vill jag har en brun hoodie från borders. vill ha 3D planch med

2009-10-13 @ 15:26:09
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com