Angående om denna blogg!!



Jag vet ju att jag har sagt hur många gånger som helst att jag ska börja lägga upp igen och det har aldrig hänt. Men nu ska jag värkligen göra det för jag tänker inte ge upp hoppet om den här bloggen eftersom jag har gjort den här helt själv och det känner jag mig stolt över. Nu vill jag ju hänga med också när Eclipse kommer så man vet lite.

Några orsaker till att jag inte lagt upp de här månaderna var för att:
1.
Beroendet av Twilight var väldigt låg för tillfället och jag tyckte den inte var så bra (jag säger inte att jag tyckte Twilight var dålig men jag säger att jag började inte hoppa omkring och hyperventilera när jag såg filmen!!XD)
2. Jag fick ju knappast inga kommentarer och jag visste ju inte liksom om det var någon som läste så eller om jag skrev i onödan (Jag var tvungen att tvinga min kompis till att kommentera)
3. Som jag har sagt tidigare så har jag det ju inte så lungt i livet just nu och är väldigt deprimerad och har haft massa tankar i huvudet som inte ska vara där

Man kan gärna kommentera om t.ex. hur man kan få mer kommentarer eller om hur man kan göra bloggen mer intressant. Annars kan ni få skriva vad ni vill. Jag tål negativa kommentarer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com